Nyugdíjasok

Nyugdíjasok

Idősödjünk humorosan

2016. július 13. - Nyugdíjasok

60, sőt 90 felett is érdemes küzdeni a gravitáció ellen, és felfelé görbülő szájjal járni a világot! Sokan vannak, akik úgy érzik, minél idősebbek, annál több vicces dolgot vesznek észre maguk körül. Ha már dolgoztál 40 évet, felnevelted a gyerekeidet, jogosan érezheted azt, hogy végre eljött a szórakozás ideje - nevess velünk idősek önironikus történetein!

oreganyam.png

A 80 felettiek mesélnek

"A legjobb dolog a szenilitásban, az, hogy saját magamnak rejthetem el a húsvéti tojásokat."

 ---------------------------------

"Biztos, hogy kezdek öregedni! Két bypass műtétem volt, egy csípőprotézisem, új térdeim vannak, legyőztem a prosztata rákot és küzdök a cukorbetegséggel,

Félig vak vagyok és semmit sem hallok, ami halkabb, mint egy repülőgép motorja, 40 különféle bogyót szedek, amiktől kótyagos vagyok és puffadok. Néha úgy érzem, lassan kitör rajtam a demencia. A keringésem sem a régi, néha alig érzem a kezem és a lábam. Nem jut eszembe, hogy 85 éves vagyok -e vagy 92. Elvesztettem szinte minden barátomat. De, hála Istennek, a jogosítványom még megvan."

 --------------------------------- 

"Kicsit ijesztő, amikor a feleséged szerint éjszakánkén hasonló hangokat kezdesz kiadni, min a kávéfőző"

  ---------------------------------

Egy idős nő úgy döntött, megírja a végrendeletét, és megmondta a plébánosnak, hogy két utolsó kívánsága van. Először is, szeretné, ha halála után elhamvasztanák. Másodikként pedig azt kérte, szórják szét a hamvait a városi plázában. "A plázában?!" - hüledezett a plébános - "Miért pont a plázában?"

"Csak azért, hogy biztos legyek benne, hogy a lányaim legalább hetente kétszer meglátogatnak."

  ---------------------------------

A riporterek interjút készítettek a 104 éves hölggyel.

- Mit gondol, mi a legjobb abban, ha 104 éves az ember?

- Nem hat rám a kortárs csoportnyomás.

  ---------------------------------

Közvetlenül temetés előtt a sírásó megkérdezte az idős özvegyet,

- Hány éves volt a férje?

- 98 - válaszolt az özvegy - két évvel idősebb nálam.

- Ezek szerint 96 évesnek tetszik lenni -jegyezte meg a sírásó, mire, az özvegy ezt felelte:

- Már kár is volna hazamennem, ugye?

  ---------------------------------

"Már nem olyan jó a memóriám, mint régen. Rádaásul, nem olyan jó már a memóriám, mint régen volt."

 ---------------------------------

"Tudod, mi a legjobb módszer a löttyedt bőr ellen? Egyél sokat, hogy megteljenek a ráncaid!"

 ---------------------------------

"Úgy éreztem, nem vagyok formában, ezért engedélyt kértem az orvosomtól, hogy csatlakozzak egy fitnesz klubhoz és sportolni kezdjek. Egy idősebbeknek szóló aerobik óra mellett döntöttem. Hajolgattam, tekeregtem, csavargattam magam, ugráltam fel és le, izzadtam egy órán keresztül, de sajnos, mire sikerült belebújnom a tornadresszbe, az óra véget ért."

 ---------------------------------

 Manapság a legtöbb dolog, ami a bevásárlólistámon szerepel "gyors enyhülést ad".

 ---------------------------------

Ha jól szórakoztál, oszd meg ezt a bejegyzést másokkal is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://60felett.blog.hu/api/trackback/id/tr268885366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása